Pagina's

ALS JE DE DUIVEL WILT BESTRIJDEN, MOET JE ZIJN BOEKEN LEZEN

danny.bloemenhof@gmail.com

zaterdag 20 februari 2010

Michel De Baere

Het Nieuwsblad - Gemeente Destelbergen: 'Heusden is fel veranderd'

Eerder in deze blog heb ik het gehad over de auteur van een boek over de gemeente Heusden bij Gent. Ik plaats dan ook graag de link naar een krantenartikel, waarin iemand op zijn manier dit onderwerp heeft aangepakt.

In mijn eigen artikel heb ik een beschrijving gegeven van "Heusden in woord en beeld" van Michel De Baere, hierboven in het artikel van het Nieuwsblad van 18 februari 2010 vernoemd bij de verfilming tot een kortfilm over Heusden. Dit is een mooie aanvulling.  Misschien kom ik nu toch nog wat te weten over de figuur van de auteur en kunstenaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten