Pagina's

ALS JE DE DUIVEL WILT BESTRIJDEN, MOET JE ZIJN BOEKEN LEZEN

danny.bloemenhof@gmail.com

donderdag 4 juni 2009

Een appeltje voor de dorst: de Schone van Miskoop

Als het een keertje minder meevalt, moet je het ook durven zeggen, natuurlijk. In mijn aankoop van 20 mei steken ook zeven titels uit de reeks Panthéon. En daar ik mijn "boodschappenlijstje" niet bij me had, dat wil zeggen het lijstje van de boeken die ik niet moet aankopen, wist ik niet met zekerheid welke van de Nobelprijswinnaars ik al dan niet reeds in het rek heb staan. Blijkt dat zes van de zeven aankopen dus een dubbelslag zijn, en gelukkig maar heb ik ze voor een prikje binnengehaald. Alleen Halldór Laxness, het nummer 3 uit de reeks, mag bij op het rekje staan. De rest ligt in de verkoopafdeling. De volledige reeks kan gelezen worden op 05 september 2008.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten